טיולי ג’יפים ושטח

קחו הפסקה מהשגרה, שימו את הנייד על השקט ובואו איתנו לטיול ג'יפים במקומות הכי מרתקים בעולם.

רוצים לגוון את החופשה המשפחתית הרגילה? מחפשים חופשה מהנה מלאת חוויות ואקסטרים? טיול ג'יפים בחו"ל הוא ללא ספק החופשה הבאה שלכם. טיול ג'יפים בנהיגה עצמית יכולה להיות דרך נהדרת לחקור יעדים ומקומות שבדרך כלל לא הייתם זוכים לחקור בטיול רגיל או עם רכב פרטי. הנופים המיוחדים אליהם נגלים בטיול הג'יפים בשילוב החוויה המסעירה של נהיגת השטח, הופכים את החופשה לחוויה הטובה והמיוחדת ביותר. לכל זה, תוסיפו את שלל הפעילויות, האטרקציות האקטיביות, ואת מסלולי ההליכה (כי אנחנו לא רק נוסעים בג'יפ וצריך לשלב עניין בטיול) ותקבלו את החופשה המושלמת. 

טיולי הג'יפים הינם טיולים איכותיים ומיוחדים לשלל יעדים מרהיבים, המשלבים חוויה כיפית ואתגרית. הנהיגה מתבצעת בג'יפים מקצועיים על ידי הנוסעים-כלומר אתה הנהג, במסלולי שטח ייחודים ועם נוף עוצר נשימה. הטיולים כוללים גם מסלולי הליכה בשמורות טבע בתוליות, פעילויות אקסטרים כגון רפטינג, אומגה וסנפלינג מפלים, מפגשים מרתקים עם האוכלוסייה המקומית, חוויה קולינרית ולינה במלונות איכותיים.

חשוב לנו שתצאו לטיול ג'יפים אתגרי, מיוחד ומגוון בתנאי נוחות ופינוק מקסימליים  ובליווי אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום האופרציה וההדרכה – בטיולי הג'יפים שלנו אתם אוחזים בהגה ואנחנו מובילים אתכם למסעות מרתקים בשלל יעדים ברחבי העולם.

אצלנו ב- Jeep and Trip חברה מקצועית לטיולי ג'יפים בנהיגה עצמית בחו"ל, השמה לה למטרה להכיר את מסלולי השטח הטובים והחווייתיים ביותר, התרבויות, אתרי הטבע והאטרקציות הייחודיים לכל יעד,  זאת כדי להגשים לכם חלום של טיול.

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי תמריץ.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם