טיול למונטנגרו

טיול ג'יפים למונטנגרו, ארץ של רכסי הרים מרשימים, אגמים בגווני טורקיז קסומים, קניונים עצומים, יערות עבותים ושמורות טבע בתוליות, והפתעות רבות נוספות.

הנה עוד הוכחה לטענה שדברים טובים באים באריזות קטנות. מונטנגרו, שבתרגום חופשי שמה הוא "ההר השחור", ממוקמת במערב הבלקן ונחשבת לאחת המדינות הצעירות והיפות ביותר באירופה.

המדינה כולה מכוסה בטבע פראי עוצר נשימה אגמים מרהיבים, ערי חוף נהדרות וכפרים עתיקים. התרבות וההיסטוריה העשירה של המדינה ניבטות מכל מקום, בין אם זה ברצפות המוזאיקה המקשטות את הרחובות, המנזרים האורתודוכסים העתיקים, או המצודות המרשימות שנבנו על ידי אלו שנלחמו על האדמות שלה. קו החוף של מונטנגרו טומן בחובו כמה מהחופים היפים ביותר באירופה – ההרים שפורצים בחדות ממי הקריסטל מוסיפים ייחודיות לחופיה של הפנינה השחורה, לצד העיירות העתיקות הנאחזות בסלעים וטובלות רגליהן במים כאילו הן בחופשה תמידית. טיול ג'יפים במונטנגרו, חוויה של פעם בחיים. 

לצד כל אלה, מונטנגרו מציעה דרך מדהימה לחקור את המדינה בצורה האולטימטיבית- טיולי ג'יפים חווייתיים במדינת הבלקן הקטנה. במונטנגרו תוכלו למצוא שלל מסלולי ג'יפים נפלאים, דרכי עפר מלאי אדרנלין ואתרים נסתרים שהגישה אליהם בג'יפים חושפים נוף עוצר נשימה.

איתנו בג'יפ אנד טריפ תוכלו לצאת למסע של פעם בחיים במונטנגרו המופלאה ולהתגבר לאורך הדרך על שלל מכשולים ונופים רבים: גבעות תלולות, ירידות אקסטרימיות, נחלי הרים קפואים, שבילי יערות וביצות- את כולם תעברו עם מלוא ההנאה והאדרנלין כשאוויר ההרים הטהור והנקי של מונטנגרו רק יחזק את חווייתכם. בטיול ג'יפים למונטנגרו תוכלו לצאת להרפתקאות בהרים מופלאים כגון דורמיטור, ליהנות מנסיעה בין הנופים המדהימים של יער ביוגרדסקה גורה, לרכב על סוסים במרחבים הפתוחים או לצאת לשייט קיאקים בנהרות נידחים. טיול ג'יפים למונטנגרו חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. 

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג'יפים לאוגנדה.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם