טיול לארמניה

טיול ג'יפים לארמניה, מדינה מגוונת ומרתקת הממוקמת בלב רשת הדרכים המכונה "דרך המשי" והיא המדינה הראשונה בעולם שקיבלה את הנצרות כדת.

טיול בארמניה עשוי בהחלט להרגיש כמו מסע מהפנט אחורה בזמן, המציג את אוצרותיה של ארץ קדומה שהפכה למדינה הנוצרית הראשונה בשנת 301 לספירה. ארמניה היא מדינה בעלת טבע עוצר נשימה ושטח הררי המציג נוף מגוון שעובר במהירות ממדבריות יבשים ליערות ירוקים המטפסים עד למרגלות הרי הקווקז המושלגים. בירתה הלאומית של ארמניה, ירוואן נותרה אחת הערים העתיקות והמרתקות בעולם כולו שלא רבים זכו לחקור, כאשר מנוף העיר ניתן לחזות בהר אררט המרשים והמושלג. ארמניה מזמנת למטיילים בה סיפורי היסטוריה מרתקים, מתובלים במונומנטים מרשימים, נופים עוצרי נשימה ומקומיים חמים וחביבים שישמחו לארח את המבקרים בבתיהם עם ארוחה חמה ומקומית.

חשוב לדעת שטיול לארמניה הוא לא טיול ביעד פשוט לאלו שאינם מגיעים מוכנים- הדרכים משובשות וקשות לניווט אם אין ידע מקדים, ורוב האתרים היפים דורשים הגעה עם רכבי שטח מתאימים. בנוסף, אלו שלא דוברים ארמנית או רוסית ימצאו את עצמם נתקלים בקשיי תקשורת אל מול המקומיים. לכן הדרך האולטימטיבית לחקור את ארמניה הקסומה היא באמצעות טיול ג'יפים חוויתי ומלא אדרנלין. אז אם אתם רוצים לחוות את ההרים הארמנים, לחוש את הטבע הפראי ולצאת לשטח הפתוח בעודכם נוהגים בו בשיא האקסטרים, תדאגו לעשות זאת עם טיול הג'יפים של ג'יפ אנד טריפ בכדי לחקור את המקומות הנידחים והסודיים ביותר בארמניה המדהימה. סיבובים מרגשים, חוויות נהיגה בלתי נשכחות, הרפתקאות שטח, אטרקציות מלאות אקשן ונופים עתיקים ועוצרי נשימה מחכים לכם בטיול הג'יפים בארמניה שלנו בג'יפ אנד טריפ.

טיול לארמניה – בג'יפ אנד טריפ המתמחה בטיולי ג'יפים בארמניה, ושמה לה למטרה להכיר את הפולקלור האתני, הקולינריה המשובחת, דרכי השטח המאתגרות והמהנות ביותר, האתרים המיוחדים ביותר והאטרקציות המהנות ביותר כדי להרכיב טיולי ג'יפים לארמניה שישאירו אתכם עם טעם של עוד ואהבה חדשה בלב למדינה הנפלאה הזוטי

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג׳יפים לארמניה.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם