טיול לגיאורגיה

הגיע הזמן להכיר את לב הקווקז ואחת המדינות היפות בעולם – ואין דרך טובה יותר מאשר טיול ג'יפים לגיאורגיה.

לאחר שעברה מיעד סודי לתרמילאים בלבד לאחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים ועל מטיילים מהעולם כולו, הפכה גאורגיה למדינה המתויירת ביותר בדרום הקווקז וקל להבין למה: התרבות העשירה, הנופים המגוונים, האירוח החם, האוכל המדהים, הטבע המהפנט והאתרים המרתקים, כל אלו ועוד הופכים את הטיול בגאורגיה לחוויה מהנה ובלתי נשכחת.

הנופים בגאורגיה הם מהיפים והמגוונים ביותר בקווקז, מהעמקים הירוקים, ההרים המושלגים, הכפרים העתיקים, ועד לכרמים השונים הפזורים במדינה. גם בירתה של גאורגיה, טביליסי, התגלתה כאחת הערים המיוחדות והתוססות ביותר באירופה עם סצנה אורבנית ייחודית, כנסיות עתיקות, מסעדות ברמה עולמית וחיי לילה מפתיעים.

אם אתם רוצים לחוות את הטבע והאתרים היפים ביותר של גאורגיה, להגיע לפסגות המושלגות, ולכפרים הנידחים והאותנטיים, הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות טיול ג'יפים חוויתי. טיול ג'יפים בגאורגיה מלא בפאן ואקסטרים, ובאמצעותו מגיעים המטיילים דרך יערות צפופים, כפרים הררים אל הנופים המרהיבים והדרמטיים ביותר בקווקז. טיול ג'יפים היא האופציה הנהדרת ביותר להתנהלות בתנאי השטח, והדרך הטובה ביותר לחוות את המרחבים הפתוחים של הטבע הפראי של גאורגיה,  במינימום בזבוז זמן נסיעה ועם מקסימום אדרנלין.

בואו ליהנות מחוויה של פעם בחיים איתנו בג'יפ אנד טריפ בטיולי ג'פים אמיתיים בגאורגיה הקסומה, לשלב פעילות של פאן ואקסטרים עם סביבה וטבע, המשלב  נוחות, גמישות וגישה אחורית לפינות החן הנסתרות של מלכת הקווקז- גאורגיה. טיול ג'יפים בגאורגיה – חוויה עם הנאה מובטחת!

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג׳יפים לגיאורגיה

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם