ספארי חורף

נופים מהפנטים של שלג לבן, זוהר צפוני, עדרים של איילי צפון ואח בוער מדברים אליכם? מחפשים לצאת לחופשה מיוחדת ובלתי נשכחת הכוללת אטרקציות וחוויות מלאות אדרנלין? טיולי ספארי חורף משולב ג'יפים היא ללא ספק הבחירה הבאה שלכם.

ספארי חורף היא חוויה מדהימה ושונה מכל מה שהכרתם עד עכשיו, ובגדר חובה לכל מי שמחפש לצאת לחופשה מיוחדת. 

אנו מזמינים אתם להצטרף לאחד מיעדי החורף הנהדרים שלנו, לנהוג בג'יפים המקצועיים על מסלולי השלג והבוץ המרגשים, ולחוות את הטבע החורפי והפראי במלוא עוצמתו. 

טיול ספארי ג'יפים חורפי הוא דרך נהדרת לחוות את הקסם האמיתי של החורף במדינות מופלאות כמו מונטנגרו, רומניה, שבדיה, איסלנד, ארמניה ועוד שלל יעדים מפתיעים. טיולי הג'יפים מאפשרים נוחות, גמישות, וחוסכים בזמני ההגעה מיעד ליעד ובעיקר הגעה למקומות ייחודיים שלא נגישים לרכבים פרטיים או לתחבורה ציבורית בחורף. 

בספארי חורף שלנו תפרנו לכם מסלולים ייחודיים ביעדים מרתקים בעולם המשלבים נהיגה אתגרית בג'יפ וברכיבה על אופנועי שלג, טרקטורונים ושלל פעילויות אקטיביות שהאדרנלין יטפס לכם לשמיים ולא פחות חשוב: נקנח בארוחות אותנטיות משובחות ונתפנק בבתי מלון נעימים כשהאח הבוערת תחמם אותנו אחרי יום גדוש פעילות אז למה אתם מחכים? תארזו…בואו נמריא ליעד הבא שלכם.

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג'יפים לספארי חורף.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990
 

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם