טיול ליוון

טיול ג'יפים ליוון שלא הכרתם. ישנם דברים רבים שניתן לעשות בשעתיים – לראות סרט טוב בקולנוע, להיתקע בפקקים בדרך לעבודה, אבל אפשר גם להגיע לאחד מהיעדים המפתיעים והמהנים ביותר באירופה – יוון! 

יוון היא הרבה יותר מרק בטן גב וחופים, צפון יוון ההררית טומנת בחובה כמה מהנופים היפים ביותר על פני כדור הארץ, אתרים ארכאולוגיים עתיקים הטבולים בקרני שמש מאירות, נופים הרריים מרשימים שרק מחכים שמישהו יטפס עליהם, קו חוף יפיפה ובלתי נגמר ותרבות עשירה ומתובלת במוסיקה קצבית, קולינריה משובחת ואינסוף אטרקציות מהנות, את כל אלו ועוד רבים יגלו המטיילים בצפון יוון ההררית. זוהי ארץ מגוונת ומדהימה הטומנת בחובה כמה מהאטרקציות המהנות ביותר לכל המשפחה, יוון ההררית היא חופשה שפשוט אסור לפספס.

בטיול ליוון תוכלו לצאת להרפתקה בין שבילי הדרכים, לטפס על הרים וולקניים, לצפות בדולפינים וצבי הים, להיכנס לזירה בה האולימפיאדה החלה לראשונה, לטפס במעלה מדרגות האבן למנזרים התלויים במטאורה, להעמיק בתובנות האורקל בדלפי ולהתרשם מפסלי השיש העצומים. 

הדרך הטובה ביותר לחוות את יוון ההררית במיטבה, היא באמצעות טיול ג'יפים חוויתי ומלא בבוץ, נחלים והמון אקסטרים!. כפי ששמה מרמז, יוון ההררית משובצת רכסי הרים וגבעות המקשות על טיולים של רכבים פרטיים. לכן, ההתניידות ברכבי הג'יפים היא הדרך האולטימטיבית לחוות את האזור, ולנשום את אוויר ההרים הטהור של יוון תוך כדי שאתם נוהגים במסלולי אוף-רואד ונהנים משלל אטרקציות שונות. טיול ג'יפים ביוון, חוויה של פעם בחיים. 

בג'יפ אנד טריפ תוכלו לצאת לשלל מסלולי ג'יפים מאתגרים ומהנים בנהיגה עצמית במחוז אבריטניה ואזור זגוריה ביוון, הטומנים בחובם טבע מרהיב, כפרים ציוריים ונופים הרריים עוצרי נשימה, במהלכו נהנה מנסיעת שטח בשמורות הטבע היפיפיות, נגלה מפלים נסתרים ונהנה משלל אטרקציות ופעילויות מגבשות ומיוחדות כגון רפטינג ואופני מים.

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג'יפים לאוגנדה.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם