טיול לספרד

טיול ג'יפים לספרד, שמתמקד בפנינת הטבע האמיתית של אירופה – הפירנאיים הספרדים.

זהו רכס הרים המשתרע על פני למעלה מ-400 ק"מ ומשמש כגבולה הטבעי של ספרד עם שאר אירופה. הוא משובץ נחלים ונהרות צלולים, כפרים קסומים וציוריים, שמורות טבע, פארקים עצומים והמון טבע עוצר נשימה.   

טיול לפירנאים הספרדים הממוקמים בחבל קטלוניה הספרדי מעניקים מגוון רחב של אטרקציות מהנות לכל המשפחה. מסלולי הטיול הם מהיפים ביותר הקיימים בעולם כולו עם שפע בעלי חיים, נופים ואף פעילויות סקי ושלג בחורף מה שהופך את האזור לאידיאלי בכל ימות השנה. האזור כולו מלא בנקודות חן הנראים כאילו יצאו מגלויה, ואילו האוויר הטהור והשקט המרגיע השורר במקום, ילוו אתכם גם אחרי שתחזרו הביתה. שער הכניסה לפירנאים היא אחת הערים התוססות, המיוחדות והיפות ביותר באירופה, הלוא היא ברצלונה, המעניקה למטיילים בה חוויה אורבנית מרתקת עם שפע אטרקציות מהנות וחופי רחצה מעולים. טיול ג'יפים בספרד, חוויה של פעם בחיים. 

בואו ליהנות מאזור מופלא זה בדרך הטובה ביותר – טיול ג'יפים מסעיר וחוויתי על רכס ההרים ועל מסלולי האוף-רואד מלאי האקסטרים!. בטיול ג’יפים לספרד בג'יפ אנד טריפ תוכלו לגלות את הפלא של הפירנאים בעודכם נוהגים בין עיירות ציוריות, שווקים ססגוניים, כפרים מאירי פנים וכל זה דרך נהרות גועשים, דרכי בוץ ועפר מאתגרים, חוויה שלא תשכחו לכל החיים ברכס הפירנאים הספרדים וכולל ביקור קצר באנדורה הנסיכות השכנה. הצטרפו אלינו לטיול ג'יפים מרתק ומהנה בעקבות התרבות וההיסטוריה של קטלוניה, ספרד וצרפת במסע המשלב נסיעת שטח בין שמורות טבע מרהיבות ועמקים ציוריים, בשילוב חוויות אתגריות מעלות דופק. אנחנו מזמינים אתכם לגלות את חלק קסום זה באירופה בדרך אחרת!

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג׳יפים לספרד.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם