טיולי ג'יפים בנהיגה עצמית – שמים רגל על הגז ויוצאים למקומות נפלאים

חרשתם כבר את כל אירופה ברגל ובא לכם לצאת לחוויה מסוג אחר, במהלכה תצאו בנהיגה בדרכים לא סלולות עם ג'יפים 4X4, תגלו יעדים חדשים ותיהנו מהרפתקאות מעלות אדרנלין כגון רפטינג, אומגה, סנפלינג מפלים ועוד – הכתבה הבאה במיוחד בשבילכם. קריאה מהנה!

אם במקרה נפשכם קוראת לצאת לחופשי בטיול ג'יפים לא שגרתי בין נופים, אנחנו מזמינים אתכם לצאת לאחד מטיולי הג'יפים בנהיגה עצמית שלנו, בין אם אתם זוג, משפחה, קבוצת חברים או חבורת נשים, כל אחד ואחת ימצאו את הטיול המושלם בשבילו. ג'יפ אנד טריפ מתמחה בטיולי ג'יפים איכותיים ומוקפדים במסלולים ייחודיים המשלבים חוויה כיפית ואתגרית תוך שמירה על קבוצות קטנות והטרוגניות, ג'יפים חדישים, מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות ומקומות לינה מיוחדים ביעדים נבחרים ברחבי העולם.

אנחנו רואים בג'יפ כאמצעי לגילוי עולמות חדשים בדרך אחרת ולא שגרתית, מקפידים על מסלולים עשירים ללא ימים חופשיים וכלכלה מלאה (כדי שלא תטיילו על קיבה ריקה) ובוחרים את המדריכים המקומיים והישראלים המקצועיים והטובים ביותר.

 

מה זה טיולי ג'יפים לקבוצות?

בטיולי ג'יפים בנהיגה עצמית לקבוצות תהנו מחוויה מגבשת ואתגרית עם החברים הכי טובים, או שתוכלו להצטרף לקבוצות קיימות ולהכיר חברים חדשים במקומות שהזמן עצר בהם מלכת. בין היעדים שלנו תוכלו למצוא את יוון ההררית המזמנת נסיעת שטח בשמורות הטבע מרהיבות ומפגשים עם האוכלוסייה המקומית בכפרים הציוריים כשריח הסופלקי באוויר, קוסטה ריקה הטרופית, העשירה ביערות גשם צפופים, בעלי חיים ססגוניים, נופים וולקניים ודרכי שטח מאתגרות, לצאת למסע במזחלות שלג באיסלנד על רקע אורות הזוהר הצפוני, ועוד.

 

מה זה טיולי ג'יפים למשפחות?

הגיע הזמן לנתק את הילדים מהמסכים ולצאת יחדיו לחוויה משפחתית מגבשת ובלתי נשכחת בטיול מחוץ לקופסה המהנה לכל הגילאים – קול צחוקם של ילדיכם במסלולי האומגה, הרפטינג המשפחתי, משחקי פיינטבול משעשעים ונופים פוטוגניים במסלולי הג'יפים המגוונים יהפכו את הטיול המשפחתי שלכם לזיכרונות משותפים שלא יישכחו לעולם. בין יעדי טיולי הג'יפים למשפחות שלנו תוכלו למצוא את רומניה, הרי הפירינאים ושמורות הטבע המרהיבות של ספרד, הנופים הדרמטיים של מונטנגרו ועוד.

 

מה זה טיולי ג'יפים?

אוהבים שלג ונופים קפואים? הקטגוריה הבאה נוצרה במיוחד עבורכם – טיולי חורף באקסטרים המשלבים נסיעה עם הג'יפים במסלולי שטח מאתגרים, סקי, אופנועי שלג, נסיעת שטח בטרקטורונים ואינסוף אטרקציות בזכותם האדרנלין יטפס לשמיים. בין שלל המסלולים תוכלו לבחור בין הרי הקרפטים ורכסי הרי האפוסן ברומניה, או ליהנות מחוויית ספארי חורף בלתי נשכחת בין מעברי ההרים היווניים.

להיות חזקה מהרוח בטיולי נשים איכותיים

מתי בפעם האחרונה שמת את עצמך במקום הראשון והענקת רק לך? בג'יפ אנד טריפ מחלקת טיולי נשים חווייתיים המכונה חזקה מהרוח, המזמינה אותך לצאת למסע חווייתי וחד פעמי עם נשים איכותיות וחזקות כמוך, נוסעת בדרכי שטח מאתגרות בג'יפ 4X4 ומגלה את עצמך מחדש בשדות פתוחים ושמורות טבע בתוליות, מפתיעה את עצמך באטרקציות אקסטרים כגון אומגה ורפטינג, וגם לא שוכחת להתפנק מספא, שופינג ומנוחה טובה. בואי.

שתפו עם חברים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם