טיול לקירגיזסטן

טיול ג'יפים לקירגיזסטן, ארץ עתיקה, קסומה ופשוט מדהימה שעדיין לא נחקרה על ידי רבים.

כל כך הרבה חלקים בקירגיזסטן נשארו אותנטיים ומרהיבים והטבע הירוק שבה פשוט לא נגמר. עדרי סוסים ושבטים נודדים על רקע רכסי ההרים הדרמטיים, אגמים בצבעים מרהיבים, רועי צאן ונוודים, מסורות עתיקות, עמקים פורחים, בקירגיזסטן תוכלו למצוא את כל אלו ועוד הרבה יותר  למדינה נוף מגוון ומדהים, היסטוריה נוודית בת למעלה מ-2000 שנה ומקומיים מסבירי פנים ממוצאים אתניים שונים.

כ-90% משטחה של קירגיזסטן שוכן בגובה (1500 מטר ומעלה) כאשר התקופה הטובה ביותר לבקר במדינה היא בקיץ. שער הכניסה למדינה היא עיר הבירה-בישקק. עיר תוססת וייחודית, מלאה בשווקים צבעוניים, אנשים מחייכים, ואתרים מרתקים. בכל אתר ושמורה שתבקרו בקירגיזסטן תגלו נופים ציוריים ושפע אטרקציות מהנות מלאות אקסטרים, אך חשוב לזכור שקירגיזסטן היא מדינה מתפתחת שלא כל הדרכים בה נגישות לרכבים פרטיים. בטיול ג'יפים לקירגיזסטן תוכלו להגיע לכל החלקים הפחות מתויירים והפחות מוכרים בקירגיזסטן, ולגלות נופים פראיים עוצרי נשימה וגם באתרים המובילים והאהובים במדינה. תגלו את הטבע המרהיב במדינה, את השמורות הנהדרות, את חיות הבר, וכל זה תוך כדי שאתם נוהגים בדרכי העפר והבוץ ונהנים משפע פעילויות אקסטרים מהנות, כמו רפטינג גועש, טיפוס אתגרי ועוד שלל אפשרויות.

הצטרפו אלינו לטיול ג'יפים בלתי נשכח אל הרי טיין-שאן, בין אגם סון-קול ושמורות הטבע המרהיבות, נסיעות שטח אתגריות, דרך המשי, לינה באוהלי נוודים והתרבות הקירגיזית הססגונית. העם הקירגיזי חי אלפי שנה על דרך המשי הקדומה ושומר עד היום על המסורת העתיקה והתרבות של הנוודים.

הצטרפו אלינו למסע מרהיב בארץ הנוודים (לא לבעלי לב חלש!) טיול ג'יפים בקירגיזסטן, חוויה של פעם בחיים.

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג'יפים לאוגנדה.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם