טיול למרוקו

טיול ג'יפים למרוקו, אחת המדינות הקסומות והמיוחדות ביותר בצפון יבשת אפריקה ואחת המדינות היחידות בעולם אשר אפשר ממש לחוש אותן.

הריחות של התבלינים החזקים בשווקים הססגוניים, הקולות של תושבי הכפרים הגרים בבתים עשויים טיט, המראות של מדבר סהרה עוצר הנשימה ותחושת הגלים בחופי הים הנהדרים במדינה. את כל אלו ועוד רבים טומנת בחובה מרוקו הקסומה, אשר בזכות נרמול היחסים בשנה החולפת, הפכה לאחד מהיעדים המבוקשים והאהובים ביותר בקרב המטיילים הישראלים. מרוקו היא מדינה שיש בה הכל, אך בולטים בה שתי נקודות משיכה עיקריות. הראשונה היא כמובן התרבות העשירה והמרתקת, השזורה במשך מאות שנים, ואף כוללת קהילה יהודית קטנה עם מספר אתרים היסטוריים מעניינים. השנייה, הם הנופים והטבע עוצר הנשימה של מרוקו, אשר ניתן לחוות אותם במלוא העוצמה בטיול ג'יפים חוויתי. טיול ג'יפים למרוקו, חוויה של פעם בחיים. 

אצלנו בג'יפ אנד טריפ תוכלו לגלות את כל הקסם שיש למרוקו להציע בצורה האולטימטיבית והטובה ביותר- טיול ג'יפים חוויתי במדינה! מרוקו היא מדינה גדולה בעלת שטח עצום ופראי, שליש משטחה מכוסה הרים, כמו למשל רכס הרי האטלס המרהיבים. גם מדבר הסהרה הקסום משתרע על חלק נכבד במדינה, ועל כן, טיול ברכבי שטח היא האופציה הנהדרת ביותר להתנהלות בתנאי השטח, והדרך הטובה ביותר לחוות את המרחבים הפתוחים של הטבע הפראי של מרוקו במינימום בזבוז זמן נסיעה ומקסימום אדרנלין. בעודכם נוהגים בג'יפים תוכלו להגיע לפינות ומקומות שלא הייתם מגלים ברכב פרטי או בטיול מאורגן רגיל, והאוטנטיות הסודית רק מעצימה את חווית הטיול במדינה.

בטיול ג'יפים למרוקו תוכלו להנות משפע פעילויות של פאן ואקסטרים, לצאת להרפתקאות בעקבות התרבות והמסורת העשירה, להגיע לאתרים נידחים ומהפנטים כמו הרים מושלגים, חופים נפלאים, מפלים שוצפים, דרכי בוץ ועפר ועוד שפע חוויות בלתי נשכחות. 

בהמשך הדף תמצאו רשימה מתעדכנת של טיולי הג'יפים לאוגנדה.

לפרטים צרו איתנו קשר בטלפון 03-7449990
 

השאירו פרטים וניצור עמכם קשר

שריינו את מקומכם